ny skolvecka

Idag var det riktigt segt att gå upp, sov hos min pojk! vi hade ställt klockan på 6, men vi gick inte upp förens 6.40, så gissa om jag hade bråttom?jo! Annars har skolan vart ganska slapp, sitter nu hemma och hade tänkt äta något.
Men i helgen så har jag vart med Viktor, sen har jag kollat när han spela fotboll, Dalhem mot Gute. Det var en kul match att se på, bara att en bröt armen i Gute :P

På lördag kväll så åkte jag med Johanna in till stan, & festade lite. Det var skoj! Söndagen var jag också med Viktor, han är sååååå gullig! när jag kom hem till han hade han lagt fram jätte fina blommor & skrivit en gullig lapp till mig. sötttttt!

Men nu hade jag tänkt äta något! pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0