HÖSTLOV!

Ja, det blev en dag tidigare höstlov för mig! Viktor tvingade mig att stanna hemma för jag hostar som bara den, och är bara väldigt förkyld! Skulle annars haft redovisning osv idag, men det blev inget för mig.
Jag vaknade typ kl nio då skulle viktor upp, för han skulle åka till sin praktik vid 10. Sen såg jag på film, pearl harbor, den är så jävla hemsk! Har även plockat undan lite på mitt rum & ätit frukost, nu sitter jag bara och längtar tills mamma kommer hem, hon har vart i ullared, så hoppas hon har köpt en massa grejer till mig!

Nu ska jag snart se om vi har någon micromat, orkar inte laga något! Nu på höstlovet har jag inget planerat, blir väl mest att vara med min pojkvän <3 och med mina vänner! men de gillas. sen ska jag verkligen sovasovasova!

Jag har även börjat prata i sömnen, piiinsamt!

ha ett bra HÖSTLOV! puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0