H E L G

skööönt med helg! Så man kan få sova lite igen, det blev ingen sävefest för min del istället blev det mys med min älskling.
Idag har vi haft handel i 3 timmar & sen drama i 3 timmar, fast vi fick sluta tidigare bara för att alla var trötta efter sävefesten typ men jag fick gå tidigast, typ vid halv 2, bara för att jag skulle hinna med min buss! NICE

Ikväll ska jag vara med viktor, vet inte vad vi hittar på, och sen ska jag vara lite med honom i mrn med, sen ska nog jag, jennifer & persson och kanske någon mer hitta på något, eftersom persson snart åker hem till Göteborg igen! Och på söndagen ska jag nog vara med Viktor igen ;*
Men nu ska jag kila iväg! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0